Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje – Bc. Michaela Nováková
Bc. Michaela Nováková
Master's thesis
Moderní nástroje internetového marketingu, jejich vliv na úspěšnost prodeje
Modern internet marketing tools and their impact on sales success
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat moderními nástroji internetového marketingu společnosti Holandské květiny a jejich následnému vlivu na prodej. V teoretické části budou kompilovány texty vztahující se k problematice marketingu spolu s vymezením internetového marketingu a trendů integrované marketingové komunikace. Postupně pak bude věnována pozornost jednotlivým formám a nástrojům moderního internetového …moreAbstract:
The dissertation deals with the modern tools of the internet marketing of The Dutch Flowers Company and their follow influence on the sale. In the theoretical part there are compiled abstracts relating to the marketing problems with the definition of the internet marketing and the trends of the integrated marketing communication. Gradually the attention is taken heed of particular forms and tools of …moreKeywords
Internetový marketing úspěšnost nástroje internetového marketingu optimalizace klíčové slovo proklik Google AdWords sociální sítě webová stránka virový marketing internetový obchod SWOT analýza Internet marketing success internet marketing tools optimalization keyword click social network website viral marketing eshop SWOT analysis.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mdc16/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet