Marketingový výzkum pro vybraný průmyslový podnik – Dominika Vašnovská
Dominika Vašnovská
Diplomová práce
Marketingový výzkum pro vybraný průmyslový podnik
Marketing Research for a Specific Industrial Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro vybraný podnik. Cílem práce je provést marketingový výzkum pomocí vhodně zvolených nástrojů, na základě výsledků výzkumu potvrdit nebo zamítnout výzkumné hypotézy a následně navrhnout doporučení pro další rozvoj podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje popis marketingového prostředí a podrobné informace …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a marketing research for the selected company. The aim of this work is to make the marketing research using the appropriately selected tools and based on the research results to confirm or reject the research hypotheses and then propose recommendations for further development of the company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/130208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Šárka Vilamová
- Oponent: Adam Levit
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Ekonomika a řízení v oblasti surovin
Práce na příbuzné téma
-
The possibilities of using geo-information technologies and their potential to complement traditional methods of historical-cartographic research on the example of Moravian cartography
Josef Chrást -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
An overview of methods used in research of lying
Filip Otřel -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková