Alžběta ZVĚŘINOVÁ

Bachelor's thesis

Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku

Dramatic and interactive game as a mean of development of pre-school child´s prosocial behaviour
Abstract:
Bakalářská práce je věnována dramatické a interakční hře a jejímu využití při rozvoji prosociálního chování u dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na období předškolního věku, na vývoj poznávacích procesů, rozvoj empatie a prosociálního chování. Dále je zaměřena na metody a techniky dramatické výchovy a dramatickou a interakční hru. Cílem praktické části je pomocí dramatických a interakčních …more
Abstract:
The thesis dedicated to drama and interactive game and its utilization for development of prosocial behavior of preschool age children. The theoretical part is focused on the period of preschool age, on the development of cognitive process, development of empathy and prosocial behavior. Furthermore, it is focused on the methods and techniques of dramatic education and drama and interaction game. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Dana Novotná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZVĚŘINOVÁ, Alžběta. Dramatická a interakční hra jako prostředek rozvoje prosociálního chování dítěte předškolního věku. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta