El anglicismo en el espanol actual en el ámbito de la publicidad – Magdaléna KOVÁŘOVÁ
Magdaléna KOVÁŘOVÁ
Bakalářská práce
El anglicismo en el espanol actual en el ámbito de la publicidad
Anglicisms in contemporary Spanish language in the field of advertising
Abstract:
The topic of this bachelor thesis is the analysis of incorporation of accepted words from English into Spanish language. It focuses mainly on advertising in Spanish magazines, because there is usually the greatest number of anglicisms. The theoretical part is devoted to the general definition and distribution of anglicisms, with an emphasis on the main fields where anglicisms commonly occur. The aim …víceAbstract:
El tema de esta tesis de diplomatura es el análisis de la incorporación de palabras aceptadas del inglés al idioma espanol. Se centra principalmente en la publicidad en revistas espanolas, porque en ellas suele haber el mayor número de anglicismos. La parte teórica está dedicada a la definición y distribución general de los anglicismos, con énfasis en los campos principales donde comúnmente ocurren …více
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Rosalía Calle Bocanegra
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁŘOVÁ, Magdaléna. El anglicismo en el espanol actual en el ámbito de la publicidad . Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglická filologie - Španělská filologie
Práce na příbuzné téma
-
Extranjerismos en la publicidad espa\~{n}ola
Barbora BŘUSKOVÁ -
La modalidad oracional en la publicidad impresa
Zuzana Havlásková -
Eslogan en la publicidad
Denisa NĚMCOVÁ -
El lenguaje publicitario.El vocabulario básico de la publicidad espa\~{n}ol/checo con su correspondiente glosario espa\~{n}ol/checo
Petr KOCMÁNEK
Název
Vložil
Vloženo
Práva