Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company – Martin Škurek
Martin Škurek
Bachelor's thesis
Fundamentální analýza akcie The Coca-Cola Company
Fundamental Analysis of The Coca-Cola Company
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá fundamentální analýzou společnosti The Coca-Cola Company. Cílem práce je provedení fundamentální analýzy a stanovení vnitřní hodnoty akcie. Vnitřní hodnotu lze stanovit pomocí různých modelů a následně ji porovnat s tržní cenou. První části práce se budu zabývat globální fundamentální analýzou, kde budu rozebírat jednotlivé fundamentální faktory a jaký mají dopad na akciový …moreAbstract:
My bachelor thesis deals with the fundamental analysis of The Coca-Cola Company. The goal of the thesis is to accomplish a fundamental analysis and determine the intrinsic value of the stock. The intrinsic value can be determined by using different models and then comparing those models with the market price. The first part of the thesis will deal with global fundamental analysis where I will analyse …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94011
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Petr Musílek
- Reader: Marek Dongres
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94011
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Bankovnictví a pojišťovnictví
Theses on a related topic
-
Fundamentální analýza akciových společností Coca Cola a Pepsi
Jaroslav Šnajdar -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Coca Cola x Pepsi Cola - společné a odlišné rysy jejich komunikační strategie
Milan Veselý -
Coca-Cola Advertising: Discourse Analysis
Kristýna Kvizdová -
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Vztah podnikové, spotřebitelské a environmentální etiky (Etika a společenská odpovědnost společnosti Coca-Cola)
Jan Prokeš -
Programy vzdělávání a rozvoje ve společnosti Coca-Cola HBC Česká
Markéta Hynková -
Marketingová komunikace společnosti Coca-Cola HBC
Marcela VÍTKOVÁ