Nicol REICHLOVÁ

Bachelor's thesis

Efektivita protialkoholního programu Psychiatrické nemocnice Kosmonosy v oblasti finanční gramotnosti

The effectiveness of alcoholism treatment at the Psychiatric hospital Kosmonosy in the field of financial literacy
Abstract:
Práce se zabývá průzkumem efektivity rozvoje finanční gramotnosti u jedinců hospitalizovaných v Psychiatrické nemocnici Kosmonosy v rámci protialkoholního terapeutického systému. Obecně popisuje dopad léčebného procesu na kvalitu života doléčeného jedince. Obsahem teoretické části je vymezení problematiky alkoholismu jako takového, rozbor možností léčby se zaměřením na hospitaližační, ambulantní i …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the survey of the effectiveness of the development of financial literacy in persons who participated in anti-alcohol therapy in Psychiatric Hospital Kosmonosy. This thesis describes the impact of the treatment process on quality of life of treated person, alcoholism, treatment options and anti-alcohol therapy in Psychiatric Hospital Kosmonosy focusing on financial literacy …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Černý, MSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

REICHLOVÁ, Nicol. Efektivita protialkoholního programu Psychiatrické nemocnice Kosmonosy v oblasti finanční gramotnosti. Ústí nad Labem, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Special Education / Special pedagogy - intervention