Bc. David Krchňák
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost rodinného podniku
Competitiveness of family business
Abstract:
Práce je zaměřena na marketingovou problematiku a konkurenceschopnost. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí, část teoretickou, část praktickou a část návrhovou. V části teoretické jsou uvedeny poznatky k marketingovým činnostem a konkurenceschopnosti. V části praktické se provádí potřebné analýzy společnosti CAVALON, s.r.o., a její přímé konkurence. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy ke zlepšení …moreAbstract:
This work is focused on issues of marketing and competitiveness. Bachelor thesis is dividend into three parts, theoretical part, practical part and part of suggestions. In the theoretical findings are related to marketing activities and competitiveness. In the practical part, the necessary analyse sof the company CAVALON, s.r.o., and it’s direct competitors are performed. The final part provides for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/yvkz4/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Šrutka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Inovace služeb hotelu prostřednictvím přístupu business model canvas
Nikol Machová -
Business model na založení cukrárny
Adam Netolička -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová