Aneta DOLEČKOVÁ

Master's thesis

Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012

Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Abstract:
This Master´s thesis if focused on business to business company and its analysis. The work is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. The first one is aimed at theoretical description of business to business market, research, analysis and subsequent strategy within business to business environment. It also describes new marketing tools within business to business environment …more
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier: 21062

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOLEČKOVÁ, Aneta. Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe