Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 – Aneta DOLEČKOVÁ
Aneta DOLEČKOVÁ
Master's thesis
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Abstract:
This Master´s thesis if focused on business to business company and its analysis. The work is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. The first one is aimed at theoretical description of business to business market, research, analysis and subsequent strategy within business to business environment. It also describes new marketing tools within business to business environment …moreAbstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2011
Identifier:
21062
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEČKOVÁ, Aneta. \textit{Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7ign9z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DOLEČKOVÁ, Aneta. Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům
Michael Bureš -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Optimalizace marketingové komunikace ve stravovacím zařízení pro business centrum a průmyslový sektor
Karolína Suchánková