Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012 – Aneta DOLEČKOVÁ
Aneta DOLEČKOVÁ
Diplomová práce
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Abstract:
This Master´s thesis if focused on business to business company and its analysis. The work is divided into two main parts ? theoretical part and practical part. The first one is aimed at theoretical description of business to business market, research, analysis and subsequent strategy within business to business environment. It also describes new marketing tools within business to business environment …víceAbstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na průmyslový trh a konkrétní firmu působící v tomto prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část teoreticky popisuje průmyslový trh, výzkum, analýzy a následné marketingové strategie pro tento trh. Tato část se také věnuje novým marketingovým nástrojům v tomto prostředí ve formě internetového marketingu. Praktická část se skládá z analytické …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21062
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLEČKOVÁ, Aneta. Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace České průmyslové zdravotní pojišťovny
Ondřej Kostka -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Online marketingová komunikace na mezinárodních trzích B2B
Olga Komínková -
Masová komunikace a její využití v marketingové komunikaci chemických průmyslových podniků
Zuzana Lovečková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Marketingová komunikace Fakulty materiálově-technologické vůči průmyslovým podnikům
Michael Bureš -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Optimalizace marketingové komunikace ve stravovacím zařízení pro business centrum a průmyslový sektor
Karolína Suchánková