Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele – Monika VYROUBALOVÁ
Monika VYROUBALOVÁ
Diplomová práce
Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele
Tandem Math teaching - effective opportunity for students and teachers
Anotace:
Diplomová práce pojednává o tandemové výuce, jakožto o jedné z organizačních forem, která slouží k zefektivnění výuky. V teoretické části se zabývám předpoklady a možnými riziky tandemové výuky, jejím financováním a projekty podporující tuto formu. Dále uvádím některé z dalších organizačních forem, jejich charakteristiky, výhody a nevýhody. V praktické části představuji své vlastní zkušenosti v rámci …víceAbstract:
This diploma thesis deals with tandem teaching, as one of the organizational forms, that helps to make teaching more effective. In the theoretical part I deal with assumptions and possible risks of tandem teaching, its financing and with projects supporting this form of teaching. I also mention some of the other organizational forms of teaching, their characteristics, advantages and disadvantages. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYROUBALOVÁ, Monika. Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva