Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele – Monika VYROUBALOVÁ
Monika VYROUBALOVÁ
Master's thesis
Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele
Tandem Math teaching - effective opportunity for students and teachers
Abstract:
Diplomová práce pojednává o tandemové výuce, jakožto o jedné z organizačních forem, která slouží k zefektivnění výuky. V teoretické části se zabývám předpoklady a možnými riziky tandemové výuky, jejím financováním a projekty podporující tuto formu. Dále uvádím některé z dalších organizačních forem, jejich charakteristiky, výhody a nevýhody. V praktické části představuji své vlastní zkušenosti v rámci …moreAbstract:
This diploma thesis deals with tandem teaching, as one of the organizational forms, that helps to make teaching more effective. In the theoretical part I deal with assumptions and possible risks of tandem teaching, its financing and with projects supporting this form of teaching. I also mention some of the other organizational forms of teaching, their characteristics, advantages and disadvantages. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Radka Dofková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VYROUBALOVÁ, Monika. \textit{Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/7iksxa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VYROUBALOVÁ, Monika. Tandemová výuka matematiky - efektivní příležitost pro žáky i učitele. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ -
Organizační formy ve výuce anglického jazyka
Kateřina BÍLKOVÁ -
Odlišné metody a formy výuky v hodinách zeměpisu
Klára Hartychová -
Organizační formy výuky v hodinách občanské výchovy
Žaneta JINDROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights