Tereza POTŮČKOVÁ

Bachelor's thesis

Inovativní přístupy k marketingu v neziskové sféře

Innovative approaches to marketing in non-profit sector
Anotácia:
Bakalářská práce "Inovativní přístupy k marketingu v neziskové sféře" pojednává o tom, že se můžeme věnovat marketingu i v neziskové sféře. Dále se práce zaměřuje na Nadaci Naše dítě a její projekty. Práce je zaměřena na projekty věnující se kampaním na ochranu dětí před fyzickým a psychickým týráním. Je zde i navržena kampaň, která má stejné zaměření. Kampaň nese název "BRAŇ SE," a to proti týrání …viac
Abstract:
Purpose of this work named " Innovative approaches to marketing in non-profit sector" deals with the problem of marketing approach in the non-profitable area of the interest. This work also deals with the campaign "Our Child" and its projects. The thesis is focused on the project, which deals with the problem of protection the children against the physical and psychical maltreatment. One of possible …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POTŮČKOVÁ, Tereza. Inovativní přístupy k marketingu v neziskové sféře . Cheb, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce