Porovnání marketingové komunikace vozů Scala a Kamiq – Jan Beneš
Jan Beneš
Bachelor's thesis
Porovnání marketingové komunikace vozů Scala a Kamiq
Comparison of marketing communication SCALA and KAMIQ vehicles
Anotácia:
Tato práce se věnuje tématu marketingové komunikace vozů ŠKODA SCALA a KAMIQ. Jejím cílem je tuto komunikaci porovnat a zjistit, zdali není jedno z vozidel více propagováno. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci, jejím cílům, cílovým trhům, positioningu a segmentaci. Přednostně jsou zde popsány nástroje marketingové komunikace. Zmíněn je zde i životní cyklus výrobku, který je nedílnou součástí …viacAbstract:
This thesis deal with marketing comunication of ŠKODA SCALA and KAMIQ. The aim of this thesis is compare this communication and find out if one of the vehicle is more promoted.The theoretical part describes marketing communication its goals, target markets, positionong and segmentation. Prioritly are described here tools of marketing communication. In this part is also mentation the life cycle of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Kateřina Kulhavá, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Administration and Sales
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje řízení marketingového mixu startupového projektu
Veronika Medková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Návrh marketingového mixu vybraného podniku
Martina Magyaricsová -
Návrh marketingového mixu pro konkrétní podnik v oblasti pohostinství
Kateřina Dostálová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Denisa Burdová
Názov
Vložil
Vložené
Práva