Marketing vybraného regionu (Domažlicko) – Dana STEINBACHOVÁ
Dana STEINBACHOVÁ
Bakalářská práce
Marketing vybraného regionu (Domažlicko)
Marketing of the Chosen Region
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu regionu. V teoretické části je každému z nástrojů marketingového mixu věnována jedna kapitola. V praktické části aplikuji získané poznatky na region Domažlicko. Cílem práce je analyzovat marketingový mix regionu Domažlicko a na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsou navrhnuta zlepšující doporučení …víceAbstract:
This work is sight on the description individual components of the marketing mix. The theoretical part is split down to chapters, where each of the chapters covers one of the tools in question. The practical part details the knowledge-acquired application within region Domažlicko. Purposes the work is marketing mix of region Domažlicko analysis and suggestions for improvement based on partial analyses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STEINBACHOVÁ, Dana. Marketing vybraného regionu (Domažlicko). Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz
Pavel Beran -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix a jeho využití v regionu Benešovsko
Lucie Kobiánová -
Vyhodnocení marketingových aktivit hospodářsky postiženého regionu - okres Most
Michaela Pechová -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová