Dana STEINBACHOVÁ

Bakalářská práce

Marketing vybraného regionu (Domažlicko)

Marketing of the Chosen Region
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu regionu. V teoretické části je každému z nástrojů marketingového mixu věnována jedna kapitola. V praktické části aplikuji získané poznatky na region Domažlicko. Cílem práce je analyzovat marketingový mix regionu Domažlicko a na základě této analýzy a provedeného marketingového výzkumu jsou navrhnuta zlepšující doporučení …více
Abstract:
This work is sight on the description individual components of the marketing mix. The theoretical part is split down to chapters, where each of the chapters covers one of the tools in question. The practical part details the knowledge-acquired application within region Domažlicko. Purposes the work is marketing mix of region Domažlicko analysis and suggestions for improvement based on partial analyses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STEINBACHOVÁ, Dana. Marketing vybraného regionu (Domažlicko). Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/