Bc. Pavel Beran

Diplomová práce

Inovace marketingového mixu ubytovacích služeb v regionu Rejvíz

Increasing of a competitiveness of accommodation facilities in the area Rejvíz through an innovation marketing mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analyzování stávajícího a návrh inovací do marketingo-vého mixu ubytovacích služeb společnosti Rejvíz s.r.o. První část diplomové práce je zaměřena na teoretickou stránku potřebnou pro vytvoření marketingového mixu. V analytické části je charakterizován a představen podnik a okolí podniku Rejvíz s.r.o. V třetí, poslední části jsou navrženy návrhy vhodné pro implementaci …více
Abstract:
The subject of the thesis is analysing the current proposal of innovations at the market-ing mix of accommodation by REJVÍZ s.r.o. The thesis is divided into three parts. The first part is focused on the theoretical aspects which are needed for the creation of the marketing mix. The next part, the analytical part, is about the company and surroundings informations about REJVÍZ s.r.o. In the third, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Zdeněk Jelínek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting