Bc. Martina Návratová

Master's thesis

Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku

Proposal of a new marketing strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma „Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku“, je navržení nové marketingové strategie Restaurace a penzionu Karolina s.r.o., která povede ke zlepšení současného stavu podniku. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti marketingu a jednotlivými kroky při zpracovávání marketingové strategie. Praktická část se zabývá popisem podniku a …more
Abstract:
The aim of the thesis on the topic „Proposal of a new marketing strategy of the chosen company“ is to create new marketing strategy for Restaurant and Guesthouse Karolina Ltd. which will lead to improvement of the current state of the company. The theoretical part explains the basic terms of marketing and the individual steps to be taken for the creation of the strategy. The practical part deals with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management