Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku – Bc. Martina Návratová
Bc. Martina Návratová
Master's thesis
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Proposal of a new marketing strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce na téma „Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku“, je navržení nové marketingové strategie Restaurace a penzionu Karolina s.r.o., která povede ke zlepšení současného stavu podniku. Teoretická část se zabývá charakteristikou základních pojmů z oblasti marketingu a jednotlivými kroky při zpracovávání marketingové strategie. Praktická část se zabývá popisem podniku a …moreAbstract:
The aim of the thesis on the topic „Proposal of a new marketing strategy of the chosen company“ is to create new marketing strategy for Restaurant and Guesthouse Karolina Ltd. which will lead to improvement of the current state of the company. The theoretical part explains the basic terms of marketing and the individual steps to be taken for the creation of the strategy. The practical part deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/rhqyn/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NÁVRATOVÁ, Martina. \textit{Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/7iuqnv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Adam Kopřiva -
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová