Bc. Tereza Šmerdová, DiS.
Master's thesis
Domácí vzdělávání
Home Schooling
Abstract:
Diplomová práce se zabývá domácím vzděláváním v České republice a stručně představuje základní oblasti, které se k němu pojí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a empirickou. Teoretická část má za cíl mj. objasnit, co je domácí vzdělávání, jaké jsou jeho přínosy pro rodinu, stejně jako upozornit na jeho úskalí, jež nelze ignorovat. Dále je v ní nastíněna podoba domácího vzdělávání …moreAbstract:
This diploma thesis deals with home schooling in the Czech Republic and briefly introduces its key related fields. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and an empirical one. The theoretical part aims at introducing the theory of home schooling and its benefits for families involved, but also at pointing out possible pitfalls that should not be overlooked. Furthermore, the nature …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/h90x5/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Domácí vzdělávání
Marie Korčiánová -
Domácí vzdělávání žáků
Kateřina Polachová -
Domácí vzdělávaní z pohledu rodičů v České republice a na Slovensku
Katarína Rozvadská -
Domácí vzdělávání v kontextu rodinných vztahů a rolí
Alena Horáková -
Domácí vzdělávání v podmínkách pěstounské rodiny (případová studie)
Alena Procházková -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová