Bc. Tereza Šmerdová, DiS.
Master's thesis
Domácí vzdělávání
Home Schooling
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá domácím vzděláváním v České republice a stručně představuje základní oblasti, které se k němu pojí. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a empirickou. Teoretická část má za cíl mj. objasnit, co je domácí vzdělávání, jaké jsou jeho přínosy pro rodinu, stejně jako upozornit na jeho úskalí, jež nelze ignorovat. Dále je v ní nastíněna podoba domácího vzdělávání …viacAbstract:
This diploma thesis deals with home schooling in the Czech Republic and briefly introduces its key related fields. The thesis is divided into two parts, a theoretical one and an empirical one. The theoretical part aims at introducing the theory of home schooling and its benefits for families involved, but also at pointing out possible pitfalls that should not be overlooked. Furthermore, the nature …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h90x5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Education / Social Education and Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
David Kejř -
Hudba v rukou dětí včera a dnes. Z názvu je patrné, že práce bude historicko-srovnávací. Cílem práce je analyzovat, proč v současné době neplatí rčení "Co Čech, to muzikant". Jaké okolnosti ovlivňují aktivní přístup dětí k hudbě. Při výzkumu budou osloveni žáci 2. stupně ZŠ a současně i jejich rodiče a prarodiče. Prostředkem výzkumu bude nestandardizovaný dotazník. Výzkum bude posuzovat důvody rozdílného postoje v generačních vlnách k výuce hry na hudební nástroje nebo zpěvu a to v oblasti amatérského a odborného získávání znalostí. Stěžejní otázkou je, proč se děti nechtějí učit hrát na hudební nástroje a proč již není zájem dětí o individuální nebo sborový zpěv.
Jaroslav LÖFFELMAN -
Domácí vzdělávání
Marie Korčiánová -
Domácí vzdělávání žáků
Kateřina Polachová -
Domácí vzdělávaní z pohledu rodičů v České republice a na Slovensku
Katarína Rozvadská -
Domácí vzdělávání v kontextu rodinných vztahů a rolí
Alena Horáková -
Domácí vzdělávání v podmínkách pěstounské rodiny (případová studie)
Alena Procházková -
Financování příspěvkových organizací - Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Krnov, příspěvková organizace a Střední odborná škola dopravy a cestovního ruchu, Krnov, příspěvková organizace
Martina Špirytová