Ján Kešelák

Master's thesis

Valuation of customer base in online companies

Ocenění zákazníků v online společnostech
Anotácia:
Internetová ekonomika je zodpovědná za značnou část světového HDP a pochopení principů tvorby hodnoty v ní se stává stále důležitější. Online firmy často fungují odlišně než tradiční firmy a jejich ocenení tradíčním postupem představuje specifické výzvy. Na tento problém jsme se dívali optikou zákaznické báze, kterou vidíme jako jeden z klíčových oceňovacích faktoru v moderní on-line společnosti. Analýza …viac
Abstract:
Online industry is responsible for considerable part of world's GDP and understanding the value creation principles within it is getting increasingly important. Online companies often operate differently than traditional firms and pose various valuation challenges. We look at this problem through the optics of customer base, which we see as one of the key valuation drivers in modern online companies …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2013
  • Vedúci: Jiří Hnilica
  • Oponent: Ondřej Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39016

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management