Kamila GAMALOVÁ

Bachelor's thesis

Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně

Marketing of International Festival of Outdoor Films in Zlin
Anotácia:
Tato práce je věnována Mezinárodnímu festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zaměřuje se především na marketing festivalu. Teoretická část vymezuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingových komunikací. Praktická část mapuje a analyzuje využívané komunikační aktivity festivalu. Dalším cílem práce je analýza spokojenosti návštěvníků s festivalem a zhodnocení atraktivity festivalového programu …viac
Abstract:
This work is centered on the International Festival of Outdoor Films in Zlin. Its main focus is on marketing of the festival. In the theoretical part the basic terms of marketing and marketing communication are defined. The practical part describes and analyzes the communication activities used during the festival. Another objective of the thesis is the analysis of visitor satisfaction with the festival …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zverejniť od: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GAMALOVÁ, Kamila. Marketing Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe