Využití robotických hraček v 1. třídě základní školy – Aneta Kučerová
Aneta Kučerová
Diplomová práce
Využití robotických hraček v 1. třídě základní školy
The Use of Robotic Toys in 1st Grade of Primary School
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit metodický materiál, jehož obsahem bude soubor aktivit – využití robotických hraček v 1. třídě ZŠ. V teoretické části budou zakotveny základní pojmy vztahující k problematice didaktických prostředků a samotných robotických hraček. Dále budou vymezeny pojmy informatické myšlení, algoritmické myšlení apod. V praktické části bude vytvořen reflektovaný sborník aktivit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6173
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2020
- Vedoucí: Mgr. Václav Maněna, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Martina Maněnová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické využití robotických hraček ve výuce na 1. stupni ZŠ
Vendula Morávková -
Výzkum vlivu šifrovacích algoritmů na rozvoj algoritmického myšlení ve výuce programování
Pavla Hanzalová -
Modelový přístup k rozvoji informatického myšlení při výuce programování
Radim POLÁŠEK -
Rozvoj myšlení vizuálním programováním
David Pavlů -
Výuka algoritmického myšlení založená na programovacím jazyce SCRATCH
Michaela Hrdinová -
Rozvíjení algoritmického myšlení u dětí na 2. stupni ZŠ
Radim KOPŘIVA -
Vliv multiparadigmatického programování na výuku číslicových systémů
Lukáš HAPL -
Bee-Bot jako prostředek pro výuku v předškolním vzdělávání.
Jana DIENSTBIEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva