Jednání s klientem, porovnání teorie a praxe – Bc. Klára Knotková
Bc. Klára Knotková
Bakalářská práce
Jednání s klientem, porovnání teorie a praxe
Dealing with clients, theory and practice
Anotace:
Obsah mé bakalářské práce jsem postavila na teorii a zkušeností z praxe a projektech, které jasně poukazují na to, že banky se v rámci konkurenčního boje snaží co nejvíce a hlavně co nejlépe zaměřit právě na klienta. Studiem odborných publikací a i interních bankovních materiálů, jsem se snažila vytvořit koncept objasňující důležitost klientů pro společnost a praktické příklady toho, jak tento „konkurenční …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/huss0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Eduard Mazák, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Způsob práce s klienty s poruchou pudu sebezáchovy z pohledu sociálního pracovníka
Kateřina Kolínková -
Jednání s movitými klienty v ČSOB a.s. v obtížných situacích
Jiří Vaněk -
Jednání s klientem – porovnání teorie a praxe
Aleš Jůza -
Příprava klientského pracovníka na jednání s klientem
Ivana Kohoutová -
Prožívání psychoterapeutů při práci s klienty s poruchami příjmu potravy
Aneta Říkalová -
Agrese klientů azylového domu pro rodiny s dětmi
Romana Hájková -
Firemní kultura ČSOB - Hodnoty jako základní prvek firemní kultury a jejich realizace v praxi na příkladu ČSOB
Klára Podpierová -
Firemní kultura ČSOB a Raiffeisenbank
Jana Svobodová