Ing. Pavel Zteiskar

Bachelor's thesis

Přímý marketing, podpora prodeje

Direct marketing, sales promotions
Anotácia:
Tato práce se pokouší porovnat, analyzovat a vyhodnotit použití a úspěšnost nástrojů přímého marketingu a podpory prodeje vybraných firem z různých oborů podnikání. Nejprve bude popsána krátká historie marketingu, dále teoretická část o problematice přímého marketingu a podpory prodeje. V jednotlivých firmách bude popsáno použití a úspěšnost používání těchto nástrojů. U každé firmy bude také navrženo …viac
Abstract:
The aim of this essay is to compare, analyze and evaluate the use of various direct marketing strategies and sales methods applied by chosen companies operating in unrelated industries. First, a brief history of marketing will be scrutinized followed by a discussion of theoretical aspects of direct marketing and sales. A thorough analysis of these tools will be made for each individual company. Subsequently …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedúci: Ing. Tomáš Marek
  • Oponent: Ing. Karel Mráček, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS