Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB – Bc. Petr MACHÁČEK
Bc. Petr MACHÁČEK
Master's thesis
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Electronic and Online Communication as a PR and Brand Management Tool at the TBU Student Union
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje problematice využívání elektronických nástrojů a nových médií, především sociálních sítí jako nástroje public relations a brand managementu organizací. V teoretické části se věnuje brand managementu a teorii public relations, ve které již zakomponovává nové poznatky z využívání sociálních médií. Praktická část práce analyzuje a představuje Studentskou Unii UTB o jejímž PR …viacAbstract:
This diploma thesis focuses at problematic of using electronic tools and mew media, mainly social media, as a new tool for public relations and brand management. Theoretical part describes theory of brand management and public relations, accomodating also latest findings from usage of social media. Practical part introduces TBU Student Union and it?s to-day public relations and brand management. It …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zverejniť od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MACHÁČEK, Petr. \textit{Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/7jurme/.
Jak správně citovat práci
MACHÁČEK, Petr. Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Podoba rozvoje členů brněnské pobočky studentské organizace AIESEC
Klaclová Klaclová -
Vliv organizační kultury na motivaci členů neziskové organizace
Michaela Šišková -
Human Resource Management v neziskové organizace Erasmus Student Network Liberec
Michaela Pelantová -
Identifikace silných a slabých stránek studentské organizace
Lorena Izabella Matei -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Řízení lidských zdrojů ve studentské neziskové organizace Erasmus Student Network Czech Republic
Martin Zapletal -
Marketingová komunikace neziskové organizace Erasmus Student Network Ústí nad Labem
Kristýna FINKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace neziskové organizace
Klára Sladká