Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost – Bc. Dominika Chválová
Bc. Dominika Chválová
Master's thesis
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Creativity in advertising. How to reach consumers and provide them with experience
Abstract:
Diplomová práce se ve své teoretické části zabývá kreativními a nekonvenčními způsoby marketingové komunikace. V teoretické části je detailně rozebírána kreativita, nové marketingové směry a guerilla marketing. Praktická část se již soustředí na konkrétní, marketingově významný čas a to Světový den ústní zdraví, slavený 20.března, který vykazuje z globálního i lokálního měřítka vysokou marketingovou …moreAbstract:
The thesis deals with creative and unconventional ways of marketing communication in its theoretical part. Creativity, new marketing trends and the guerilla marketing are described in detail in the theoretical part. The practical part focuses on one particular and for marketing significant event – The World Dental Health Day. It is celebrated on March 20 and it has a high marketing value both in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oqesf/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
New Forms of Advertising Affecting Devolli Corporation
Ardita Kasemi -
Online Marketing for a New Opening Web Store
Jafar Jafarov -
Vybrané nové směry v marketingové komunikaci
Dominika Králová -
Podnikatelský plán podniku Fusion House
Thanh Hai NGUYEN -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
Consumer Perceptions of Instagram Influencers: The Case of Turkey
Altan Aydin