Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec – Lucie Pokorná
Lucie Pokorná
Bachelor's thesis
Zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec
Marketing Mix Evaluation of the Martina Šimonová-Hliník Humpolec Company
Anotácia:
Cílem práce je zhodnocení marketingového mixu cestovní agentury Martina Šimonová-Hliník Humpolec. Teoretická část vychází z aktuálních odborných a vědeckých přístupů k problemtice marketingu a cestovního ruchu. Empirická část se věnuje identifikaci, vymezení a analýze marketingového mixu, a také návrhům doporučení a změn pro marketingové aktivity této agentury.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.