Barbora Lejnarová
Bachelor's thesis
Veřejná podpora firemní filantropie
Public support for corporate philanthropy
Abstract:
Hlavním cílem bakalářské práce je ilustrovat dopad na základ daně společnosti poskytující dar pomocí různých druhů filantropických aktivit, jako jsou například sponzorské dary, matchingové fondy, peněžní a nepeněžní bezúplatné plnění či CRM aktivity. Cílem je také ilustrovat dopad různých filantropických aktivit na daň firmy a neziskové organizace. Bude vytvořena fiktivní nezisková organizace a fiktivní …moreAbstract:
The main goal of the bachelor thesis is to illustrate the impact on the tax base of a company providing a gift through various types of philanthropic activities, such as sponsorship gifts, matching funds, monetary and non-monetary nature or CRM activities. The aim is also to illustrate the impact of various philanthropic activities on the tax of companies and non-profit organizations. A fictitious …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 3. 2020
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81036
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: Barbora Slintáková
- Reader: Jan Buček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81036
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Finance a účetnictví / Zdanění a daňová politika
Theses on a related topic
-
Financial crisis and its influence on non-profit organisation
Anastasia Platonava -
On-line nástroje pro neziskové organizace se zaměřením na komunitní nadace a jejich roli v občanské společnosti
Pavlína Kozolková -
Činnost neziskové organizace Chance 4 Children a sociální marketing
Alena Spilková -
Nestátní neziskové organizace v českých zemíc jako nedílná součást vývoje filantropie.
Iveta Jelínková -
Korporátní filantropie z pohledu neziskové organizace a dárce
Petra Volková -
Význam firemní filantropie pro neziskové organizace
Miriam ERTLOVÁ -
Firemní filantropie v ČR
Simona Prantová -
Využití firemní filantropie pro posilování hodnoty značky
Albina Salakhutdinova