Analýza konkurenčního prostředí společnosti – Ing. Tomáš Lafek
Ing. Tomáš Lafek
Master's thesis
Analýza konkurenčního prostředí společnosti
The analysis of the competitive environment forces
Anotácia:
Diplomová práce je rozdělena do čtyř základních oddílů – Úvodu, Teoreticko – metodologické části, Implementační – praktické části a Závěru. V Úvodu práce jsou popsány její cíle a nastíněny metody, prostřednictvím kterých má být těchto cílů dosaženo. Hlavním cílem práce je stanovení marketingově podnikatelské vize společnosti Koberce K + K, s.r.o. v roce 2010 a stanovení jejích strategických cílů pro …viacAbstract:
Vorlegende Arebeit ist in drei Hauptteilen verteilt. Es ist die Einleitung, der Teoretisch-metodologische Teil, Praktische Teil und der Abschluβ. In der Einleitug des Arbeits wurden die Ziele und Metoden beschriftet, die hier beschrieben wurden, damit die Ziele des Arbeits realisiert wurden können. Was den Hauptziel des Arbeits betrift, kann man Diesen durch folgende Äuβerung charakterisiert: Die marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r92kk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Hrubý