Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Petr Rajtšlégr
Bc. Petr Rajtšlégr
Diplomová práce
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological Functions of the Packaging and Consumer Decision
Anotace:
Hlavní cílem diplomové práce je na základě analýzy podložené komparativním výzkumným šetřením vyhodnocení efektivnosti obalové strategie bílých jogurtů prodávaných na tuzemském trhu. V návaznosti na identifikované oblasti budou formulována vhodná inovativní doporučení v oblasti obalů u každého z vybraných produktů. Dílčím cílem je zhodnocení, jak významným faktorem je obal pro výsledné nákupní rozhodování …víceAbstract:
The main objective of this thesis is based on an analysis of comparative survey research evaluating the effectiveness of strategies packing white yogurt sold in the domestic market. Following the identified areas, appropriate innovative packaging recommendations for each of the selected products will be formulated. The partial objective is to evaluate how important the packaging is for the resulting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uu6fi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emocionalita spotřebitele a efektivita věrnostních programů
Dagmar Grauová -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Trh s biopotravinami v České republice v porovnání s vybranými evropskými státy
Andrea Nováková -
Český trh s biopotravinami
Kristýna Brožková -
Návrh zavedení nového produktu na potravinářský trh
Pavlína Zbořilová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira