Bc. Petr Rajtšlégr

Diplomová práce

Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele

Psychological Functions of the Packaging and Consumer Decision
Anotace:
Hlavní cílem diplomové práce je na základě analýzy podložené komparativním výzkumným šetřením vyhodnocení efektivnosti obalové strategie bílých jogurtů prodávaných na tuzemském trhu. V návaznosti na identifikované oblasti budou formulována vhodná inovativní doporučení v oblasti obalů u každého z vybraných produktů. Dílčím cílem je zhodnocení, jak významným faktorem je obal pro výsledné nákupní rozhodování …více
Abstract:
The main objective of this thesis is based on an analysis of comparative survey research evaluating the effectiveness of strategies packing white yogurt sold in the domestic market. Following the identified areas, appropriate innovative packaging recommendations for each of the selected products will be formulated. The partial objective is to evaluate how important the packaging is for the resulting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace