Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. – Martin Darebník
Martin Darebník
Master's thesis
Prodejní strategie firmy Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Sales strategy of the firm Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a. s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá šířeji pojatou prodejní strategií firmy. Má za cíl představit společnost Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., její fungování v oblastech marketingu, prodeje a exportu, a analyzovat současnou situaci, ve které se firma nachází v kontextu trhu alkoholických nápojů, využívaných distribučních cest a exportního směřování. Práce je strukturována do šesti kapitol. První kapitola …moreAbstract:
The thesis addresses a sales strategy of a firm in a broader concept. The main objective is to present the company Jan Becher -- Karlovarská Becherovka, a. s., its functioning in the areas of marketing, sales and export and to analyse the current situation of the firm in the context of alcoholic beverages market, distribution channels used and export orientation for the future. The thesis consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32302
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Petr Cimler
- Reader: Dita Hommerová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
David Bláha -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová -
UX testování a jeho význam pro návrh prodejní strategie
Miroslav Polívka -
Analýza a benchmarking prodejní strategie výrobců motorových pil na českém trhu
Jaroslav Šebek -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Prodejní strategie vybrané firmy na tuzemském trhu
Matěj Kabátek -
Analýza prodejní strategie vybraného podniku
Šimon Vojtíšek -
Tvorba prodejní strategie ve vietnamském IT startupu
Andrea Kuklová