Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal – Lucie OLŠANSKÁ
Lucie OLŠANSKÁ
Bachelor's thesis
Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal
Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal
Abstract:
Specification of Business English and particular teaching methods. The whole lesson schedule is based on these methods. The bachelor thesis analyzes both positive and negative features and particular activities concerning the individual teaching methods. The main aim of this thesis is to provide drafts of sample lessons of Business English, which is based on the aspects mentioned in theoretical part …moreAbstract:
Specifikace obchodní angličtiny a zejména různé metody, na nichž je možno proces výuky založit. Bakalářská práce analyzuje pozitivní a negativní aspekty, které jsou rovněž doplněny o aktivity, které se vztahují k jednotlivým metodám. Cílem práce je poskytnout návrhy ukázkových hodin výuky obchodní angličtiny na základě aspektů teoretické části práce.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012
Accessible from:: 31. 5. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OLŠANSKÁ, Lucie. Teaching Business English: Different Methods of Approaching the Goal. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / English for Business
Theses on a related topic
-
Výuka odborně zaměřeného jazyka na Obchodní akademii a Ekonomickém lyceu v Českých Budějovicích
Bohumila SVATKOVÁ -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Výuka prvopočátečního čtení u dětí s lehkým mentálním postižením. Porovnávání metody analyticko-syntetické a metody Sfumato.
Marika KOPEČNÁ -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová