Vznik vzdělanostní společnosti - Terciální vzdělávání – Ing. Libor Mynář
Ing. Libor Mynář
Master's thesis
Vznik vzdělanostní společnosti - Terciální vzdělávání
A Formation Of A Knowledge Society - Tertiary Education
Abstract:
V diplomové práci se autor zabývá problematikou vzdělanostní společnosti, jejího vzniku a kontinuální tvorby, zejména ve vztahu k terciárnímu vzdělávání. Autor se věnuje objasnění pojmu znalost, zejména v kontextu knowledge managementu a také v souvislosti s konkurenceschopností ekonomiky i jednotlivce, který je nositelem specifických znalostí. Práce hovoří také o geografickém rozložení znalostí a …moreAbstract:
This Master thesis targeted the difficulties of knowledge society, its rise and continuous development, in the first place in its relationship to tertiary education. Author discusses the concept of knowledge especially in context of knowledge management and also in conjunction with competitiveness of an economy and also of an individual, who is a bearer of specific knowledge. The geographical collocation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ybgkg/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2008
- Supervisor: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Reader: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Podpora Evropské unie v oblasti celoživotního vzdělávání v regionu Střední Morava Česká republika
Šimon MIČA -
Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie
Eva FEKETOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Životní plány a strategie studentů a studentek vysokých škol
Dominika DOBIŠOVÁ -
Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
Eva Bělocká -
Terciární studia krátkého cyklu a jejich význam ve vzdělávání dospělých z pohledu strategie celoživotního učení
Iveta Valovičová