Vznik vzdělanostní společnosti - Terciální vzdělávání – Ing. Libor Mynář
Ing. Libor Mynář
Diplomová práce
Vznik vzdělanostní společnosti - Terciální vzdělávání
A Formation Of A Knowledge Society - Tertiary Education
Anotace:
V diplomové práci se autor zabývá problematikou vzdělanostní společnosti, jejího vzniku a kontinuální tvorby, zejména ve vztahu k terciárnímu vzdělávání. Autor se věnuje objasnění pojmu znalost, zejména v kontextu knowledge managementu a také v souvislosti s konkurenceschopností ekonomiky i jednotlivce, který je nositelem specifických znalostí. Práce hovoří také o geografickém rozložení znalostí a …víceAbstract:
This Master thesis targeted the difficulties of knowledge society, its rise and continuous development, in the first place in its relationship to tertiary education. Author discusses the concept of knowledge especially in context of knowledge management and also in conjunction with competitiveness of an economy and also of an individual, who is a bearer of specific knowledge. The geographical collocation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ybgkg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: doc. Ing. František Nahodil, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Podpora Evropské unie v oblasti celoživotního vzdělávání v regionu Střední Morava Česká republika
Šimon MIČA -
Koncept celoživotního vzdělávání: vzdělávací politiky a praktické iniciativy v zemích Evropské unie
Eva FEKETOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Komparace marketingové strategie VŠFS, o.p.s., a UK Praha
Eva Krulišová -
Učební strategie studentů se specifickými potřebami na vysoké škole
Kateřina ŽVAKOVÁ -
Životní plány a strategie studentů a studentek vysokých škol
Dominika DOBIŠOVÁ -
Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
Eva Bělocká -
Terciární studia krátkého cyklu a jejich význam ve vzdělávání dospělých z pohledu strategie celoživotního učení
Iveta Valovičová