Marketingový mix podniku Nástrojárna Palaba s.r.o. – Dana Vosmíková
Dana Vosmíková
Master's thesis
Marketingový mix podniku Nástrojárna Palaba s.r.o.
Marketing mix in Nástrojárna Palaba s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na hodnocení marketingového mixu podniku Nástrojárna Palaba s. r. o. působícího v oblasti nástrojařství a kovoobráběčství. Cílem práce je stanovení návrhů a doporučení pro vylepšení stávajícího marketingového mixu podniku. Teoretická část práce, literární rešerše, se zabývá pojmem marketing a marketingový mix. Dále jsou charakterizovány jednotlivé složky marketingového mixu …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the evaluation of marketing mix in company Nástrojárna Palaba s. r. o. This company specializes in tool-making and metalworking. The main object is to determinate the suggestions and recommendations which would improve the current company´s marketing mix. Theoretically part of this thesis, literature overview, includes term as marketing and marketing mix. Further the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2011
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSMÍKOVÁ, Dana. \textit{Marketingový mix podniku Nástrojárna Palaba s.r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2011. Available from: https://theses.cz/id/7knib8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Czech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
null
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence na trhu neadresné distribuce reklamních zásilek z pohledu České pošty, s. p.
Štěpánka Drábová -
Analýza konkurence na trhu distribuce zboží objednaného přes internetový obchod a její využití pro Českou poštu, s.p.
Zdenka Priatková -
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
Petra Lesáková -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
The process of a medicinal product entering the Czech market - Factors affecting the marketing authorisation holders' willingness to enter the Czech market
Magdalena Marie Podrazilová -
Cena a cenová politika organizace
Alena Kalousková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights