The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales – Roman Parkhomenko
Roman Parkhomenko
Bakalářská práce
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
The influence of the Octavia follow-up marketing campaign on the EU5 markets sales
Anotace:
The thesis describes a big variety of marketing communications forms as powerful tools in reaching and influencing the sales objectives in the automotive industry. The object of the research is the follow-up marketing campaign on the EU5 markets of ŠKODA AUTO for Octavia model.The main objective of the thesis is to introduce the marketing communications in today’s world and to see the functions and …víceAbstract:
The thesis describes a big variety of marketing communications forms as powerful tools in reaching and influencing the sales objectives in the automotive industry. The object of the research is the follow-up marketing campaign on the EU5 markets of ŠKODA AUTO for Octavia model.The main objective of the thesis is to introduce the marketing communications in today’s world and to see the functions and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Štrach, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení marketingové komunikace firmy LUTO Automotive CZ, s.r.o.
Lenka Jelínková -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Demokratizace výbav modelu Škoda Octavia mezi generacemi
Nikola Vedralová -
Terminál pro sledování a analýzu analogových, impulsních a digitálních signálů vozidla Škoda Octavia III se zážehovým motorem
Tomáš Žůrovec -
Translatologische Aspekte der Fachsprache der Technik. Am Beispiel der Übersetzung des Reparaturleitfadens für Škoda Octavia III.
Kamila Puchnarová -
Celková renovace vozidla ŠKODA Octavia Super
Miroslav Šimon -
Porovnání různých způsobů financování nákupu osobních automobilů typové řady Škoda Octavia III a Fabia III
Michal Pivoňka
Název
Vložil
Vloženo
Práva