Eva Pilmaierová
Bakalářská práce
Marketing in Public Space
Marketing in Public Space
Anotace:
In this bachelor’s thesis focused on ‘marketing in public spaces’ I will try to investigate the marketing use of public spaces in Prague. In the first part of my thesis, I will examine the general notion of public spaces, its’ limitations and regulations specific to the Prague and the Czech Republic. The specification on how the information for the practical part is going to be gathered and analyzed …víceAbstract:
In this bachelor’s thesis focused on ‘marketing in public spaces’ I will try to investigate the marketing use of public spaces in Prague. In the first part of my thesis, I will examine the general notion of public spaces, its’ limitations and regulations specific to the Prague and the Czech Republic. The specification on how the information for the practical part is going to be gathered and analyzed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fxfkj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Advantages and limitations of projective techniques and other qualitative research approaches in qualitative research
Ermela Likaj -
Medical research online: the genre of research article abstract
Monika JAVORKOVÁ -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
Research of Fedora Status for Machine Learning
Dominik Tuchyňa -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
EEG in Translation Process Research
Tereza Koudelová