Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017 – Bc. Tomáš Duchoň
Bc. Tomáš Duchoň
Bachelor's thesis
Strategie komunikace vládních stran za období 2013 - 2017
Communications Strategies of Government Parties in the span of 2013 - 2017
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje strategii politické komunikace politických stran v různých fázích volebního období za užití marketingového konceptu Philipa Kotlera lídr – vyzyvatel – následovatel – specialista. V teoretické části jsou vymezeny rozdíly mezi permanentní a volební kampaní, základní pojmy spojené s politickou komunikací a představen použitý koncept. V praktické části je poté na základě obsahové …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with a strategy of political communication of political parties in different phases of election period using marketing concept by Phillip Kotller leader – challenger – follower – specialist. Differences between permanent and voting campaign as well as basic concepts dealing with political communication are defined in the theoretical part. The used concept is also introduced …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/dwcy1/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 1. 2019
- Supervisor: Mgr. Miloš Gregor, Ph.D.
- Reader: Mgr. Lucie Bohdalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Political Science / Political Science
Theses on a related topic
-
Political Marketplace in Sites of Intractable Conflicts: Implications to humanitarian aid and development delivery of NGOs
Joshua Angelo BATA -
Analýza komunikační strategie politických aktérů na Facebooku se zaměřením na populistickou rétoriku
Jan Singer -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
Komunikace politických aktérů s generací Z: případová studie voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2021
Filip Jančárek -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol