Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009

Marketing Communications of the Church: Visit of Pope Benedict XVI to the Czech Republic in 2009
Abstract:
Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití …more
Abstract:
Presented bachelor degree thesis describes marketing communications of the Catholic Church in the Czech Republic. As a model example, the 2009 visit of Pope Benedict XVI to the country has been taken into account. Theoretical section outlines the history of the Roman Catholic Church and the Pope institution. Then, individual marketing tools are lis-ted with respect to usability in the church promotion …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2010
Identifier: 13699

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VARNEROVÁ, Jana. Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe