Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009 – Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.
Bc. Jana VARNEROVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009
Marketing Communications of the Church: Visit of Pope Benedict XVI to the Czech Republic in 2009
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se věnuje marketingovým komunikacím církve na konkrétním příkladu návštěvy Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. V teoretické části nej-prve stručně přibližuje historii římskokatolické církve i institutu papeže a následně se věnuje možnosti aplikace jednotlivých nástrojů marketingových komunikací na církev. Praktická část pak analyzuje a hodnotí konkrétní využití …viacAbstract:
Presented bachelor degree thesis describes marketing communications of the Catholic Church in the Czech Republic. As a model example, the 2009 visit of Pope Benedict XVI to the country has been taken into account. Theoretical section outlines the history of the Roman Catholic Church and the Pope institution. Then, individual marketing tools are lis-ted with respect to usability in the church promotion …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
13699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VARNEROVÁ, Jana. \textit{Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/7lcw79/.
Jak správně citovat práci
VARNEROVÁ, Jana. Marketingové komunikace církve: Návštěva papeže Benedikta XVI. v České republice v roce 2009. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Mediální reprezentace katolické církve v souvislosti se sexuálním zneužíváním dětí kněžími na stránkách deníku Právo a Katolického týdeníku
Andrea Šebelová -
Mediální obraz náboženských společností v meziválečném období 1918-1939
Alena KYSELÁKOVÁ -
Analýza církevních restitucí v lesnictví - média a zúčastněné strany
Libor Ondřich -
Mediální reflexe perzekuce mužských řeholních řádů na stránkách Rudého práva v r. 1950
Patrik Rymel -
Mediální obraz výroků papeže Františka o homosexualitě
Alice Brzoňová -
Naratologická analýza reflexe kauzy číhošťský zázrak v dobovém tisku
Johana Pižlová -
Mezináboženský dialog v pojetí Benedikta XVI. a Hanse Künga
Michal Šafranko -
Návrat k mravnosti ve světle Apoštolského listu Porta fidei papeže Benedikta XVI.
Renáta OLŠAROVÁ