Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky – Ing. Radim Udatný
Ing. Radim Udatný
Master's thesis
Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky
Increasing of Bank Market Share and Retention fo Bank Customers
Abstract:
Cílem diplomové práce je zmapovat aktuální tržní podíly bank na bankovním trhu v České republice se zaměřením na segment malých a středních podniků (dále jen „SME“). Jeho následné zhodnocení a nastínění možností jeho zvětšení a posouzení možnosti získání rozhodujícího tržního podílu. To vše s důležitým zřetelem na zachování si stávajícího klientského portfolia banky. V teoretické části diplomové práce …moreAbstract:
The goal of my thesis is to describe bank market share in the Czech Republic bank market with focusing on small and middle entrepreneurs (following “SME”). Then its evaluation and determine its increasing respectively getting of main market share with continual care of existing client portfolio. In theoretical part of my thesis I explain how increasing of market share can fit in to the whole goal of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l6d10/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 2. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
- Reader: doc. Ing. Jiří Dědina, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Analýza prostředí Disco Club Morava
Veronika Bartošová -
Zdokonalení systému externí a interní komunikace společnosti TNT Express v oblasti životního prostředí
Pavel Fousek -
Interní a externí analýza podnikatelského prostředí
Jitka HÁBICHOVÁ -
Interní a externí faktory ovlivňující obchodní činnost podniku
Renáta Dřímalová -
Externí a interní zdroje financování podniku
Pavlína Sýkorová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček