Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky – Ing. Radim Udatný
Ing. Radim Udatný
Master's thesis
Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky
Increasing of Bank Market Share and Retention fo Bank Customers
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zmapovat aktuální tržní podíly bank na bankovním trhu v České republice se zaměřením na segment malých a středních podniků (dále jen „SME“). Jeho následné zhodnocení a nastínění možností jeho zvětšení a posouzení možnosti získání rozhodujícího tržního podílu. To vše s důležitým zřetelem na zachování si stávajícího klientského portfolia banky. V teoretické části diplomové práce …viacAbstract:
The goal of my thesis is to describe bank market share in the Czech Republic bank market with focusing on small and middle entrepreneurs (following “SME”). Then its evaluation and determine its increasing respectively getting of main market share with continual care of existing client portfolio. In theoretical part of my thesis I explain how increasing of market share can fit in to the whole goal of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l6d10/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Jitka Srpová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Dědina, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro firmu Emos na interní a externí komunikaci CSR
Barbora Musilová -
Analýza prostředí Disco Club Morava
Veronika Bartošová -
Zdokonalení systému externí a interní komunikace společnosti TNT Express v oblasti životního prostředí
Pavel Fousek -
Interní a externí analýza podnikatelského prostředí
Jitka HÁBICHOVÁ -
Interní a externí faktory ovlivňující obchodní činnost podniku
Renáta Dřímalová -
Externí a interní zdroje financování podniku
Pavlína Sýkorová -
Marketing finančních služeb
Jana Domináková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček