Eva VEJVANČICKÁ

Bachelor's thesis

Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ

Self-reflection as a part of competencies of nursery school´s teachers
Abstract:
Bakalářská práce mapuje obsah pojmu sebereflexe a jaký význam má v profesních kompetencích učitele mateřských škol. Dále je uvedeno, ve kterých disciplínách jsou studenti ? budoucí učitelé mateřských škol ? vedeni v průběhu svého studia k sebereflektivním dovednostem. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry studenti zvládají sebereflexi a jak sami sebe v této oblasti hodnotí. V praktické části jsou …more
Abstract:
Bachelor work surveys the meaning of term self-reflection and its meaning in professional competencies for nursery schools´ teachers. It also shows which subjects lead students ? the future nursery schools´ teachers ? to self-reflection skills. The aim of the work was to find out the level of students ability of self-reflection and students self-images of their own skill of self-reflection. In the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2011
  • Supervisor: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VEJVANČICKÁ, Eva. Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/