Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ – Eva VEJVANČICKÁ
Eva VEJVANČICKÁ
Bachelor's thesis
Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ
Self-reflection as a part of competencies of nursery school´s teachers
Anotácia:
Bakalářská práce mapuje obsah pojmu sebereflexe a jaký význam má v profesních kompetencích učitele mateřských škol. Dále je uvedeno, ve kterých disciplínách jsou studenti ? budoucí učitelé mateřských škol ? vedeni v průběhu svého studia k sebereflektivním dovednostem. Cílem práce bylo zjistit, do jaké míry studenti zvládají sebereflexi a jak sami sebe v této oblasti hodnotí. V praktické části jsou …viacAbstract:
Bachelor work surveys the meaning of term self-reflection and its meaning in professional competencies for nursery schools´ teachers. It also shows which subjects lead students ? the future nursery schools´ teachers ? to self-reflection skills. The aim of the work was to find out the level of students ability of self-reflection and students self-images of their own skill of self-reflection. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zverejniť od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2011
- Vedúci: Mgr. Pavla Sovová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VEJVANČICKÁ, Eva. Sebereflexe jako součást profesních kompetencí pedagoga MŠ. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Klíčové kompetence a jejich pojetí u učitelů primární školy
Martin Ptáčník -
Klíčové kompetence učitelů základních škol a jejich vnímání pracovní a osobní pohody
Alena Rajnochová -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Klíčové kompetence učitele waldorfské školy
Markéta Hladíková -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Microsoft 365 a MS Teams ve výuce
Jan Bartoň -
Tvorba materiálů podporujících využití programu MS Excel v ekonomické praxi
Marek Foltán -
Využití programu MS Excel ve výuce matematiky na ZŠ
Tereza Pernicová