Analýza nákupního chování na trhu online nákupu potravin – Martina Čvandová
Martina Čvandová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu online nákupu potravin
Shopping Behaviour Analysis in the Market of Online Food Purchases
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování na trhu online nákupu potravin. Cílem výzkumu je analyzovat nákupní chování zákazníků na trhu online nákupu potravin. Analýzy se zaměřily na faktory, které ovlivňují to, proč zákazníci tuto službu využívají, co je nejvíce ovlivňuje při nákupu potravin a u kterých stávajících prodejem by uvítali zavedení této služby. Hlavním zdrojem informací …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of purchasing behavior on the online food purchase market. The aim of the research is to analyze the purchasing behavior of customers in the online food shopping market. The analyzes focused on the factors that influence why customers use this service, what is most influential in purchasing food, and for which existing sales would welcome the introduction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135285
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
Dorota Cikánová -
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
Emmanuel Paul Kane -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
Valeriya Nabok