Bc. Marcela Čičatková

Bachelor's thesis

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Abstract:
Tato bakalářská práce se hlavně zabývá působením prostředků marketingové komunikace na děti ve věku od tří do šesti let. Hlavním cílem práce je zjistit, který marketingový prostředek ovlivňuje děti nejvíce a zda děti věří všemu, co reklama propaguje. Pro vlastní výzkum jsem použila metodu polo-strukturovaného osobního rozhovoru. Provedený výzkum rozkryl odpovědi na výše uvedené otázky.
Abstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impact of marketing communication tools on children agend from three to six. Main goal of my work is to find out which of marketing tools affects children most and whether children believe everithing, chat advertising promotes. I used for my research „half-structured personal interview“ method. Research, I made, found out answers to the above questions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Alena Pilná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní