Bc. Marcela Čičatková

Bakalářská práce

Prostředky marketingové komunikace pro dětské publikum

Resources of marketing communication for child audience
Anotace:
Tato bakalářská práce se hlavně zabývá působením prostředků marketingové komunikace na děti ve věku od tří do šesti let. Hlavním cílem práce je zjistit, který marketingový prostředek ovlivňuje děti nejvíce a zda děti věří všemu, co reklama propaguje. Pro vlastní výzkum jsem použila metodu polo-strukturovaného osobního rozhovoru. Provedený výzkum rozkryl odpovědi na výše uvedené otázky.
Abstract:
This Bachelor Thesis deals mainly with the impact of marketing communication tools on children agend from three to six. Main goal of my work is to find out which of marketing tools affects children most and whether children believe everithing, chat advertising promotes. I used for my research „half-structured personal interview“ method. Research, I made, found out answers to the above questions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Alena Pilná

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní