Jiří Vodehnal

Master's thesis

Lesson Planning

Lesson Planning
Abstract:
Diplomová práce se zabývá plánováním {--} projektováním vyučovací hodiny jakožto jednou z oblastí profesní kompetence učitele. Práce je rozdělena do dvou částí {--} teoretická a praktická. Na začátku je vysvětlena teorie, analyzována problematika plánování vyučovací jednotky anglického jazyka ve všech jejich aspektech jako jsou cíle, fáze, typy učebních aktivit, didaktické prostředky, hodnocení, časový …more
Abstract:
The thesis deals with planning {--} projecting the lesson as one of the areas of teacher{\crq}s professional competence, is sectioned into two parts {--} theoretical and practical. In the theoretical part difficulties in planning the teaching unit are analysed in all aspects. The theory is further confronted with results of the research focused on the planning of English language teaching.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 9. 2008
  • Supervisor: PaedDr. Monika Černá, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Vodehnal, Jiří. Lesson Planning. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická