Analýza letákové podpory prodeje na trhu nealkoholických nápojů – Dalibor Pak
Dalibor Pak
Diplomová práce
Analýza letákové podpory prodeje na trhu nealkoholických nápojů
Analysis of Leaflet Sales Promotion on Beverage Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá cenovou podporou prodeje, která je maloobchodními řetězci inzerována prostřednictvím reklamních letáků. Tato podpora prodeje je zaměřena na segment nealkoholických nápojů. Práce analyzuje různá kritéria těchto podpor a porovnává výsledky mezi sledovanými obchodními řetězci, jež jsou celkem čtyři. Závěry práce ukazují, jakým způsobem je danými obchodníky na tomto trhu …víceAbstract:
This work deals with price sales promotions, which are advertised by retailers through advertising leaflets. This sales promotion is targeted on non-alcoholic beverages segment. This work analyses different aspects of these promotions and compares the results among four monitored retailers. Conclusion of this work shows the way of price sales promotions that are used by monitored retailers on this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90928
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Zhodnocení postavení společnosti Coca-cola Hellenic na trhu nealkoholických nápojů v ČR
Karolína Švejkovská -
Měření úspěšnosti značky na trhu nealkoholických nápojů
Lucie Waliczková -
Analýza vnímání barev na trhu nealkoholických nápojů
Alice Kopecká -
Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice
Lucie Hankeová -
Aplikace technik pro vymezení relevantního trhu
Monika Štefancová -
Ranking vybraných společností na trhu nealkoholických nápojů
Petr Klement -
E-commerce na českém trhu s nealkoholickými nápoji
Thi Loan Nguyen